Ručni sat Omega Railmaster CK2914 je najmanje poznata u seriji koja je izašla 1957. godine. Razlog tome je nedostatak kontinuiteta Railmaster modela, koji postoji kod Seamastera i Speedmastera. Model na koji se nadovezuje Railmaster je Omega RAF-53 CK2777, koja je imala neku vrstu zaštite od magnetnog polja. Prvi sat koji je imao kompletnu anti-magnetsku zaštitu bio je IWC Schaffhausen Ingenieur ref. 666, iz 1955. Dve godine kasnije Omega je odgovorila sa modelom Railmaster CK2914.
Omega Railmaster CK2914 je dizajnirana za naučnike i inženjere, koji su zbog posla izloženi jakom magnetnom polju. Magnetno zračenje koje proizvode veliki elektro-motori, alternatori, trafo stanice ozbiljno narušavaju preciznost običnih mehaničkih satova, a često ih u potpunosti zaustavljaju u radu. Pored zaštite od udara i vodootpornosti, Omega je zaštitu od magnetizma poboljšala debljinom cifera od 1mm u odnosu na normalnu od 0.4mm. Dodatno ispod ušrafljujućeg poklopca kućišta se nalazi još jedan poklopac od legure mu-metala koji stvara Faradejev kavez i štiti mehanizam od magnetnog polja jačine do 1000 Gausa.
Pored kompletne zaštite koju je posedovao ručni sat Omega Railmaster CK2914, ipak je povučen iz proizvodnje već krajem 1963. Glavni uzrok je bila relativno visoka cena i veća popularnost Seamaster modela. Za to vreme je izašlo nekoliko verzija koje su bile obeležene dodavanjem -1 do -6 na standardnu referentnu oznaku, a poslednja u nizu je bila ref. 135.004. Svaka od njih je imala male kozmetičke izmene koje su se najviše primećivale na kazaljkama (izdužena sa vrhom u obliku strele, izdužene usmerene i ravne).
Vredne pomena su i dve veoma interesantne vojne edicije. Prva je PAF (Pakistan Air Force), koja je isporučivana 1961. Bila je identična civilnoj sa razlikom u ciferu koji je imao natpis Seamaster i PAF gravurom na poklopcu. Ova verzija je nosila referentnu oznaku CK2914 a u manjoj količini 135.004 (dodatna oznaka Seamaster na poklopcu sa slikom morskog konja i serijskim broj) ukupno je isporučeno 277 komada . Druga je FAP (Fuerza Aerea Peruana), rađena za peruanske vazdušne snage 1959. Jedina razlika u odnosu na civilnu verziju je natpis Flightmaster umesto Railmaster.
Sve verzije Omege Railmaster CK2914 su koristile tri različita mehanizma. Omega 284 sa centralnom sekundarom, 17 rubina, 18000 bph i rezervom snage od 43 h je korišćena do 1958. Ona je imala i Breguet oprugu balansa sa incablock zaštitom od udara. Mehanizam Omega 285 se ugrađivao do 1961. Od prethodnika se razlikovao po balansu u obliku prstena umesto onog sa šrafovima. Poslednji je bio Omega 286 kod kog je korišćena ravna umesto Breguet opruge balansa. Danas je ovaj ručni sat izuzetno cenjen među kolekcionarima, a odlično očuvani primerci se prodaju za 10000 USD i više, zavisno od verzije.
Fotografije preuzete odavde.